aybukesimsek Barestaaa yeniden dünyaya gelsem yine eşimle evlenirim 2 buçuk yıllık evliyiz 1 buçuk yaşında dünyalar tatlısı oğlumuz var 🥹
fatmaanuurr22 Barestaaa Mecbur olduğum için evliyim mecburiyetten evlendim. Mutlu olduğum pek söylenmez hatta hiç söylenmez bile diyebilirim ama kızım için sabrediyorum inşallah elime mesleğimi alınca ikimiz çok güzel hayat kuracağız yavrumla.
Barestaaa babymam_ evet işler yolunda gitmezse güzel bir yol çizilir kimse kimseyi çekmek zorunda değil ama biraz daha sabretcem bakalım
Barestaaa 3247 bide kaynana faktörü var benim kayınvalidemde alt katımda oturuyor. Zor gerçekten. Allah size en yakın zamanda ev nasip etsin inşallah. 💖
cilekli_soda Barestaaa %80 çok seviyorum sevgisini hissediyorum %20 işin içinde ailesinin konusu varsa bana bi düşman oluyor boşarsam bundan boşarım ama evimde olmayı kocamla olmayı varlığını çok seviyorum 🥲