hilalbilgeugur bu kadar üzülüyorsun madem dene canm ne kaybedersin, ben dogumdan 1 gün önxe doktordaydım, 3300 ölcülmüştü doğum yaptım cocuk 2900 cok ğzüldüm 38+2 e erken dogum dedi cevremdeki cahiller, cocuk ellerimde minnostu ben zaten zayıf minnos bir kızım göğüslerim kücüktü sütüm olmzsa falan hep dusunurdum esimde hep cok dert etme maama var bebek her ağladığında axaba doymuyormu diyordu daha cok erken ama 3 aylığız bu takviyeden almıs göğüslermin doldugunu hissediyorum su ve o ilac com sükür inandımda olur diye oluyorda sende inanarak ic al dene