psikoanne 3 buçuk aylıkken bizimde öyle düşük çıkmıştı , çocuk endokrinine gittik bir ay sonra tekrar tahlil yapın yüksek çıkarsa gelin dedi şuan endişelenecek bir şey yok dedi. Bir ay sonra tahlil yaptık normal çıktı şükür
ysen psikoanne bazı durumlarda böyle yükselebiliyormuş ama düşebilirmişte işte yaşadıkça öğreniyor insan hiç yaşamayalım kötü şeyler umarım bizimde sonradan düşük çıktı
psikoanne ysen evet değişiyor değerler , normalin çok altında ya da çok üstünde olmayınca doktorlar dert etmiyor