kagansmomy 1 saattir uyuyor bebek ama ben de 1 saattir uyumaya çalışıyorum birazdan uyanacak muhtemelen ilerleyen saatlerde uykum gelecek ve çok zorlanıcam napıcam ya ben böyle
biyb kagansmomy bende aynı şeyden muzdaribim beneğim uyurken uyumaya çalışıyorum ama olmuyo çok fazla düşünüyorum beynimdeki ses susmuyo tam ben uykuya dalıcakken bebek uyanıyo
tuba5555 kagansmomy çünkü kendi kendimize anca kalıyoruz benimde 1 saat oldu telefona daha anca bakabiliyorum rahat rahat
Badeninannesi_35 kagansmomy bende aynıyım 48 günlük bebeğim var gece hep aynı saatlerde huzursuz zor uyutuyorum emerken ağlıyo emmiyo sizinki ne kadarlık
kagansmomy biyb bende öyle haka tramvatik doğumumun psikolojisini atlatamadım kendi kendime kalınca sürekli düşünüp ağlıyorum uyuyamıyorum sonra bebeğim uyanıyor extra zorluk yaşıyorum cidden bu kafada ki sesleri susturmak gerekiyor ama ben henüz bi yol bulamadım
kagansmomy tuba5555 evet insan rutininş özliyormuş takip edip izlediğim kişileri izlemek istiyorum ama sonrasında uykusuz kalacağımı bildiğim için strese giriyorum düşünceden dertten uyuyamıyorum bu defa da 27 gün oldu çözemedim bu işi
kagansmomy Badeninannesi_35 benim 27 günlük bebeğim daha dün ve bugün gece uyuyor ilk defa bünyem gece uyumamaya alıştığı için uyuyamıyorum sanırım gündüz kayınvalidem bakarken uyumaya gidiyorum o zaman da tramvatik doğum sürecim ve hali hazırda çektiğim doğum kaynaklı sıkıntıları düşünüp ağlamaktan uyuyamıyorum Allah yardımcımız olsun
Japonummm Ben tam uyuyorum uykumun en güzel yerinde 40 dk sonra uyanıyor uykulu uykulu hemen tekrar uyutmaya çalışıyorum yok inat edip uyumuyor delleniyorum bir buçuk saattir uyutmaya çalışıyorum
kagansmomy Japonummm benim bebeğim 27 günlük daha dün ve bu gece ilk defa gece 1 saat falan uyuduğunu gördüm çok zor uykusuzluk zaten bi de stres üstüne binince daha da zorlaşıyor biz stres yaptıkca uyumuyor diye iyice uyumuyormuş kafamız rahat olacakmış nasıl olacaksa
Japonummm Valla bende anlamadım her türlüyolu deniyorum yokk olmuyor uyumuyor gündüz uykuları zaten yarımşar saat bittim tükendim artık ,Allah seninde yardımcın olsun anneliğin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum.
kagansmomy Japonummm bende bilmiyordum gerçekten bu kadar zor olması ve insanlarım hala bi kaç çocuk yapıyor olmasına ayrı şok buna ayrı şok yaşıyorum asla durmuyor asla… çok fazla dikişim var bebeği sakinleştircem diye zıplamaktan dikişlerimde açılıp kanıyor gerçekten Allah yardımcımız olsun aç gezme kısmından bahsetmiyorum bile