İyi geceler hanımlar. Oğlum 4 yaşında bu sene kreşe başladı 3 aydır burun akıntısı bogazda balgam ve öksürük oluyo doktora gidiyoruz ciğerler boğaz kulak temiz deniliyor ates te olmuyor genelde ama çocuk yeri geliyo balgamdan kusuyor oksurukten uyuyamıyor. 3 aydır antibiyotik kullanıyoruz geçiyor aradan 10 gün geçmeden tekrar başlıyordu bu sefer arası 3 gün sürdü tekrar başladı şimdi de infuluenza ilacı kullanıyoruz. Allah rızası için bana akıl verin yardımcı olun ne yapabilirim bu öksürük balgam nasıl geçer ne yapmam lazım?