14 aylık bebeğim şu 3 gündür sürekli göğsümü ısırıyor çok canım yanıyor ister istemez kızıyorum ama anlamıyor aynı hareketi tekrarlıyor ne yapacağımı bilmiyorum neden böyle davrandığını da bilmiyorum artık acısından ağlıyorum memeden kesmekte istemiyorum ama bu şekilde devam edersem başka Cagrede kalmıyor yaşayan var mı napmalıyım