Evin içi 22-23 derece. Bebeğin tulumu 1,6 tog. Havalar soğukken içine sıfır kollu zıbın artı ince alt üst gecelik giydiriyordum ter olmazdı. Şimdi bi tık hava iyi gibi sanırım içine uzun kollu zıbın ile altına tayt giydirdim ince tayt. Terlemiş çocuğum. Ne giydireceğimi şaşırdım lütfen yardım edermisiniz. Terlesin de istemiyorum üşüsünde istemiyorum. Sırf zıbnmı giymesi lazım bilemedim