Kızlar bebeğim 8 ay 20 günlük özel reçeteli mama kullanıyoruz infatrini kilo alımı az olduğu için 2 aydır 8. Aya girdiğimizden beri çok az iciyo günde sadece oda geceleri 200 300 ml toplamda gün içinde ek gıda yedirmeye çalışıyorum ondada çok istahsiz zorla yediriyorum mama içse yetecek ama onuda iciremiyorum ay napicagimi şaşırdım ne yapabilirim bu çocuk nasıl buyucek nasıl kilo alicak diye düşünmekten çok yıprandım 😔😐