Yani benimki uyanmıyordu zorla emziriyordum alarm kursam da bazen duymuyordum eşim kaldırıyordu beni o zamanlar ne zaman isterse verdim hep, sanırım 2 aylıktan sonra artık uyanırsa ver demişti doktor o zamana kadar 2 saat-2.5 saat şeklinde gittik geceleri gündüz dediğim gibi ne zaman isterse veriyordum sonra 3 saatte bir kalktık sonra o uyanmaya başladı zaten😂😂😂😂