Kızlar iyi geceler öncelikle. Benim bi sorum olacak ama ben hemşireyim. Eşim emniyet personeli. Bir sene oldu evleneli. Eşim yurtdışında olduğu için alınan ev küçük kardeşinin adına kredi çekilerek alınmış. Ama ödemelerini eşim yapmış. Biz düzenli ödemeye devam ediyorduk ama ben artık devrini almak istiyorum. Kardeşi de evlendi çünkü eşi ile sorun yaşamasını istemıyorum. Devralmanız ıcın kardesının cektıgı kredıyı yani bizim ödediğimiz krediyi kapatmamız lazım. Konut kredisi ile suan oturduğumuz evi satın almak istiyoruz. Banka kardeşten konut alınması konusunda sorun çıkarır mı? Yada kredi aktarma gıbı bır durum olur mu?