Fincan Kızlar tayinciyiz Akhisar da yaşamak nasıldır? Büyük bir yer mi aktivite kreş etkinlik açısından durum nedir? Ve yeni yerleşke nerelerdir nerede yaşanır?
Tazeanne1010 Merhaba Akhisar’da yaşıyorum kreş oyun grupları bolca var nufüs olarak çok insan var ama gezilecek çok yer yok. Medar hürriyet mah tarafları çok beğeniliyor
Tazeanne1010 Bi tane alışveriş merkezi var Novada küçük ama idare eder piknik alanı olarak gölet denilen bir yer var genel olarak çevre yerlere gidiliyor pikniğe sulak alan çok olduğu için 20 dk mesafe de piknik yapılacak çok güzel yerler var