Kızlar benim bebeğim sma 3 kullanıyor ve nestlenin açıkladığı seri numaralarda 3 numara hiç geçmiyor.Ama bebeğim 2 hafta önce gün aşırı kustu ,akşam içince uyuyor 2-3 saat sonra kusuyordu.Ben de mama paketi açıldı ,tazeliği mi geçti acaba diyip o mamayı attım,aynı marka yeni paket aldık.Son zamanda kusmuyor artık.3 numarada başına gelen oldu mu?zaten bebeğim 17 aylık yakın zamanda bırakacağım mamayı ,başka marka da denemek istemiyorum kabul eder mi vs diye .Ama sma da içime sinemiyor.Siz kullanmaya devam edecek misiniz ?