Oğlum 2 yaşında giç bişey yemiyor çok seçici ne yazık ki tv izliyor mutfakta masada yemek yemesi istiyorum ağlıyor tvnin önüne gidelim diyor zar zor yedirmeye çalışıyorum sürekli meyve suyu istiyor yemek yerine de bişeyler söyleyin lütfen çok yoruluyorum..