shi aşılamada da çatlama iğnesi vs kullandım yalnız o sebeple yazdım . Ayrıca pardon da muhattabım siz değilsiniz size ithafen mi yazmışım ya da sizi mi etiketlemişim?! Ben senelerce cocuk sahibi olamadığım için aşılama yaptırmadım. Arkadasımın tavsiyesi üzerine çabuk olsun,beklememek için aşılama yaptırdım . O sebepten çok inciğini cinciğini bilemicem kaç yıl geçmiş ztn üzerinden. Ayrıca kötü amaçla yazılmış bişey de değildi ki amacım sadece destek olmaktı. Sizi neden bu kadar rahatsız etti anlam veremedim !…