Angel0507 Bu bir kaç günden belli cildi pütürlü normalde yüzü pürüsüzdü elimi vurdugumda yüzü ve kemer üstü pütürlük var neyden olabilir başına gelen yada bir bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz ?
binnur37 Angel0507 Soğuklardandır hava bi kuru acayip nemlendirici sür bence kızarıklık vs olursada bi doktora götürüp sorsan iyi olur .
kumet Angel0507 kullandığınız şampuan yada fazla suda kalıyor olabilir banyo esnasında. Doktor bize öyle demişti mustela atopik ciltler için şampuan ve krem önermişti başka ilac yazmamıştı. Umarım işinize yarrar