alperenrabia2903 selamlar. Henüz 19 günlük bebeğim var inanın emzirmenin acısını çok iyi biliyorum halen taze yaşıyorum. Lansinohun balm’ı var bana bir o iyi geldi. Bir de kendi sütünüzü bol bol sürün yara olan yere. Anne sütünün iyileştirici onarıcı özelliği varmış, o da bana iyi geldi. Bunların dışında anne sütünü sürdükten sonra gümüş kapakla kapatıyorum meme ucu kumaşa sürtüp acımasın diye. Tamamen geçmedi yaralarım ama elimden gelen bu, yumuşattı