Merhaba bebeğim 7 ayli yeni ek gıdaya mamaya geçtik çoğunlukla anne sütü alıyor su vermeye yeni başladım ,mamayida kabul etmiyor kaşık mamasindan en fazla 3,4 kaşık yiyor hep anne sutu istiyor .Ara sira ek gida 2 ,3 kasik yiyor
onuda zorla yiyor
Asıl konu Su bebeğim suyu gün içerisinde 10 ml den az içiyor istemiyor biberon hiç kabul etmiyor kasiklaversem ağzından çıkartıyor acaba anne sutu ictigi içinmiş suyu kabul etmiyor