Miray17 İyi geceler annelerim 3.5 yaşında bir kızım var son bir kaç gecedir yatmaya geçtiğimizde tutturuyor ben açım diye halbuki aç değil biliyorum ama az da olsa yediriyorum istediği için ve ikinciye istediğinde vermediğimde bu sefer ben üzülüyorum ağlıyorum bana kızıyorsun seni sevmiyorum başka anneleri sevicem vs gibi cümleler kurmaya başlıyor
Miray17 Miray17 sakince ikimizde üzgünüz seni seviyorum ama uyumamız lazım desemde ters cevaplar veriyor bu durum kafama çok takıldı
Lolik Miray17 Bir kaç haftadır oğlumda arada yapıyor, yemekten çok su istiyor, çişim geldi diyor vs vs. Yemek istesede vermiyorum , sabah uyanınca diyorum , bunun önünü açarsam durumu kullanır biliyorum.
KayraVeAnnesi_06 Miray17 Benim oğlum da arada yapıyor aç değil biliyorum ama uyumamak için yapıyor çoğu zaman çnkü benzer durumları çişde suda falan da yapıyor sabah birlikte yiyeceğiz şimdi yiyemeyiz diyorum kabulleniyor durumu
Miray17 KayraVeAnnesi_06 kabullenmesi güzelmiş. Kızım her ne kadar içten söylemese de o sözleri üzülüyorum vallahi
KayraVeAnnesi_06 Miray17 Üzülmeyin çocukların hemen hemen bir çoğu böyle şeyler söylüyor . Özellikle de istedikleri olmayınca bir dönem de benim oğlum olumsuz birşey söylediğim de seni çöpe atıcam çöp arabası alıp götürsün diyordu 😂
zeynep661_ Miray17 bizim ki de gece uyanıp ben acıktım diyodu 1 . De verdim baktım 2 . Gece de uyandı yine istedi annecim bu saate bişey yenilmiyo ki sabah olunca yeriz diyodum şuan istersen biraz su iç diyodum içiyordu ve uyuyodu alistirmayin derim
zeynep661_ Miray17 aynen yoksa aç olucaklarini bilsek zaten veririz ama bu sadece alışkanlık ve çocuklar çok çabuk birşeyleri alışkanlık haline getirirler
KayraVeAnnesi_06 Miray17 Aynen bir laflar bir laflar hepsine Rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin 🙏🏻 sizde üzülmeyin bütün savaşımız emeğimiz mücadelemiz onlar için değil mi en iyisi olsun diye yapmıyor muyuz onlar çocuk bugün söyler yarın unutur 🌸🫶🏻
Fgelemet Miray17 benim kızım da 3 buçuk yaşında 1 aydır ara ara söylediği oldu yatıyoruz dediğim an acıktım diye bende yemek saati bitti o zaman yeterince yeseydin artık ıyku saati dedim ağlamıştı seni sevmiyorım da demişti hatta meşhur lafı seni çöpe atıcam da diyor arada. ben seni çok seviyorum gece yemek yersen karnın ağrır ben seni düşündüğüm için söylüylrum dedim her defasnda şimdi acıktım dese bile hayır uyku saati yemek yenmez diyorum tamam annecim diyor alışır merak etmeyin