ecevenur 4 aylık bebeğim çığlık atıyor ağlamıyor emmesi iyi ama çığlık atıyor bende korkuyorum annem normal sesini tanıyo diyor
semaak123 ecevenur evet o aylarda çok normal daha çok çığlık atacak annesi endişelenme sadece sesini keşfediyor kendinden çıkan sesi tanıyor ilgisini çekiyor
hepoyleolurzaten___ ecevenur kızım 3 aylıkken çığlık atardı ve çok sevinirdi kendi sesini tanıyormuş bebekler
GezginPaNDa ecevenur başlığı görünce dedim kesin 4 aylık . Çünkü tam bu ayda Çığlık atmayı öğreniyorlar ve seslerini keşfediyorlar çığlık atmak çok hoşlarına gidiyor
Nikita ecevenur ay ne tatlı zamanlardı. Benim kızım çığlık atmayı çok severdi. Tam zamanı zaten. Siz de karşısında korkutmayacak şekilde çığlık atın. Bayılacak 😍