Merhaba tecrübeli anneler🌸 8 ay 5 günlük kızım. Biraz minnak doğdu 2900 doğdu kilosu yanlış hesaplandığı için. Şu an kilosunu bilmiyorum en son 6 ay aşısında 7170 idi. Sağlık durumu iyi genel olarak şükürler olsun, gücü kuvveti yerinde ama gel gelelim bu ek gıda işi bir türlü olmuyor bizim kafayı yemek üzereyim. Ya ben beceremiyorum ya da o hâlâ hazır değil bilmiyorum bu doğru mu ama. 5 buçuk aydan itibaren arada sırada hafif parmakla tattırmıştım. 6 aylıkken daha sık hâle getirip 6.5 aylıkken meyve sebze püreleri şeklinde ilerledim. Arada çorba yapıyorum sağlıklı şeyler yapıyorum yemiyor gerçi başından beri hiçbir şey yemiyor. Hipp mama içiyor onuda 4 aydan sonra ara ara bozuldu. Bütün günüm mama icirmeye çalışmakla geçiyor desem yeridir. Bazen bir güzel içer yine aynı 500 600 hatta bazen 400de kaldığıda oluyor. Mama durumuda böyle. Yastığa yatırıyorum oyun yaparak ağzını açtığı sırada veriyorum bazen çok katıysa yutamıyor suyla yediriyorum. Odağı bozulduğu an yan dönüp kaçmaya çalışıyor. Zorlamak onu strese sokmak istemiyorum ama öyle yaptığımda o gün yemiyor. Başka şekilde güldürmeye çalışıyorum öyle ne yerse. Mamayıda uykuya geleceğinde içiyor. Emmediği içinde zaten çok üzgünüm etrafın abuk subuk sözleri ama başından beri bir terslik var gibi hissediyorum. Dediğim gibi güçlü kuvvetli aklı başında ama bu yeme işi olmuyor. Nerede hata yapıyorum? Yakınlarım işte benim çocuğum oturur diyor ağzını açar yer diyor veya benim çocuğum küçükken seninki gibiyken böyleydi diyor sinir oluyorum oturup sinirimden ağlıyorum çok üzgünüm. Nerede hata yapıyorum en büyük hayalim mama sandalyesinde oturup yemek yemesi kendi haline de bıraktım ağzı dışında her yerine sürüyor yapmadığım kalmadı bu durum düzelir mi? Bu arada 4 4.5 ayından beri dişleri kaşınıyor şu an patlatmaya çok yakın bilmiyorum ondan mı neden ama birşeylere ağzını açması bile yok tatlıya bile. 🥹