suavegemom keşke bende inandığım şeyi yaşasaydım🫠 bu yüzden ilk gebeliğimde ağrım var dediğimde kimse inanmıyordu ta ki 33+4 te 6 cm açılmamla sezaryen olana kadar. İkincide de sancılar erken başlayıp rahim ağzı kısalınca doktorum ‘yatman gerekiyor ‘ dediğinde eve ağlayarak gittim. 3 ay yattım . Allah evlatlarıma sağlık versin,korusun. Çok çektim kimse çekmesin inşallah. Amin.