Aselsmommy kaka tutma olayı yaşamadım ama oğlum çiş kaçırıyordu bir dönem. Bir şekilde azalttık ama illa gün içinde kaçırdığı oluyordu. 24. Ayda çiş eğitimi verdim. 26. Ayda kaçırmalar başladı. 27 buçuk Aylık okula verdim. Şuan 30 olmak üzere. Maşallah diyim kesildi kaçırması. Allah’a bin şükür. Okulun çok etkisi oldu. İlk zamanlar okulda baya kaçırıyordu. Şuan ne evde ne okulda maşallah nazar değmesin diyim.
Bence okula verin çok fazla etkisi oluyor. Ama direk öğrenecek gözüyle bakmayın. Oğlum okula başladıktan 2. Ayın sonuna doğru kesti.