Bebeğim 2ay 10günlük yaklaşık bir haftadır çok huysuz sürekli ağlıyor normal bir şekilde de değil arada çığlık atar gibi ağlıyor ama birşeylerle oyalayınca da susuyor. Uykusu çok azaldı beş dakıkada bir uyanıyor. Memeyi çok gönüllü emmiyor bir iki çekip ağlıyor. Gece uykuları kabus oldu artık ayakta beşikte battaniyede sürekli sallıyorum yok fayda etmiyor ağlıyor bebeği böyle olan varmı yârın hastaneye götürüceğim