Oğlum 11 aylıkken kızıma hamile kaldım şuan oğlum 4,5 kızım ise 3 yaşında. İlk zamanlar çok zor oldu çünkü kızım zor bir bebekti ve oğlumla da kardeş kıskançlığı ile uğraştık falan ama şuan herşey çok güzel 🥰 geçiyor ve bitiyor her şey. Olmuşa çare yok önüne bakıp halledebilecek güçte olduğuna inan çünkü nasip eden Rabbim kolaylığınıda verecektir.