balbebek21 benim de öyle 1 2 komşumla eksiğimiz olduğunda birbirimizin kapısını çaldığımız oluyor. Tabi ki aldığımız şeyi götürmüyoruz geri birbirimize ama ne yaptıysak o malzemeyle onu götürüyoruz, eğer götürülebilecek bir şey değilse artık ne hazırladıysak ondan getirip götürüyoruz birbirimize. Tabi ki zorunluluk değil ama insanın içi rahat etmiyor bazen. Mesela geçen gün benim kekiğim yoktu komşudan aldım biraz karışığında bir şey götürmedim. Bugün de o benden geldi susam istedi verdim. Eğer. Karşılıklı oluyorsa kapı tıklatmalar göze gelmez böyle şeyler. 😊