İyi akşamlar arkadaşlar 7 buçuk aylık bebeğim gece uykularını düzenli bir şekilde 8:30 civarına geçiyordu. Ancak 4. 5 gündür gece uykusuna yatırdıktan sonra yarım saatte bir ağlayıp beni istiyor ya sallama ya da meme istiyor. Sonra tekrar uyumaya devam ediyor sabaha doğru 2 saatte 1 düşüyor. Normalde ilk uyuttuğumda dört 5 saat uyanmadan uyurdu sabaha doğru 2 saatte 1 uyanırırdı neden böyle oldu sizce ne yapabilirim? Yarım saatte bir uyandığı için ben de komple uyandırıp uykusunun gelmesini bekliyorum tekrar yatıyorum yine aynı döngü.