konok amin amin . O bebekten bebeğe değişiyor biz kucuktuk diye bı hafta kaldık ama 11 aylık olan iki gece kalmıştı . Allah’ın izniyle geçer ama lütfen bol bol patpat yapın sırtına o çok önemli . Dua edicem size Allah’ım sizlere bağışlasın evet zor bı süreç heleki evlat ve sağlık konu ama fireyetli olun . Evet eve kesinlikle kabul etmeyin misafir kimse çocuğunuzdan kıymetli değil kolay bişey değil büyük adam amlyti geçiriyor sonuçta . Evde dahi dezenfektan kullanın . Dua ile sagsaglim atlatsin yavrum