gygo
Seni korkutmayayım ama 5. Ay daha korkunç 😂
Neyseki biz artık 6ya geçeceğiz ondan ümitliyim 🤦🏻♀️
Uykusu geldiğinde uyut iyice acıksın uykusu gelsin öyle uyut , bend saatine göre uyutmaya çalışıyordum hem çok ağlıyor hemde ben yıpranıyordum artık pes ettim o ne zaman isterse ozaman uyutuyorum