Pamukhanim_ ben artık dayanamıyorum evet emsin bağışıklığı kuvvetlensin tabi ki istiyorum ama ne gece uyuyor ne gündüz duruyor. Dün gece 1 dk ağzından çıkartmadı mesela memeyi. Hani öeöeyi emzik yapmak derler ya tam olarak öyle yapmış benim kızım da. Bugün mesela tee öğlen 12.30dan akşam 6.30a kadar vermedim meme ağladı etti ama meyve çorba o şekilde susturdum oyaladım. Yedi öyle meme vermeyince acıkıp. Ama diğer türlü asla yemiyor. Akşam emzirdim emdikten sonra yemek yemedi zaten 1,30 saat sonra seviyor diye mücver yaptım verdim yemedi. Meme diye yapıştı bana.
Yani bende çok istekli değilim elbet ama artık gerçekten beni çok zorladığından kesmem gerektiğini düşünüyorum.
Kesilmedi mi hiç emmediği göğüsünüzde süt?