esma33333 14-16 ay civarı bir bebeğin en az 4-5 kelimesi olması gerekiyor. Benim kızımın mesela 10 tane falan vardı o civar anne, baba, mama, kedi, gel gibi. Her söylediği şey kelime sayılıyor. Bu kadarı yeterli yani. Şuan 26 aylık benim kızım 3 er kelimeli cümleler kurmaya başlayalı çok oldu 🧿