Bebeğim 17 aylık oldu Sünnet yaptırmayı düşünüyorum 2 yaşına kadar, iyimi yoksa kötümü düşünüyorum bilmiyorum hiç yerinde duran bir çocuk değil hiperaktif sünneten sonra acaba bi sıkıntı çekermiyim bu konu hakkında günlerce düşündüm olmasada bu sefer büyüyünce zor olacak, bu sünnet süreçi nasıl geçiyor sevgili anneler bilgi verirmisiniz