Bebeğim 2ay 10günlük ilk doğduğunda günde 4-5kere kaka yapıyordu kırkı çıktıktan sonra 10gün boyunca kaka yapmadı. Lağmanla yaptırdıkar daha sonrasında 5gün boyuncs yapmadı fitil kullandım bir ara 4günde bir yapmaya başladı şımdilerde düzen yine bozuldu 6gün oldu kaka yapmıyor. En son yaptığında yine fitille yaptı. Kaka yapmaması normal mi doktora götürmüştüm ilk kaka yapması uzadığında normal bişeyi yok demişti. Birde son bir haftadır aşırı huysuz ağlıyor sürekli