welcome_baby merhaba benim bebeğimde alejik hem süt hem yumurtaya bizde dışkıda kan görünmedi ama çok sancılı gaz oluyor yumurtada vücudunda döküntü yapıyordu. Bence randevu tarihinize kadar süt ürünü olan tüm ürünleri yemeği kesin ve yumurtayıda. Ben 3.5 aydır hiç birini yemiyorum 6.ayda alerji testi yapacağını söyledi doktorunuz. Mama kullanacaksanızda doktor rapor çıkartıyor devlet ücretsiz karşılıyor mamaları bilginiz olsun