reyhan2811 Elimde philips Avent Lansinoh ve chicco nun hafif eğilimli biberonu var siz hangi biberonu kullandınız emme gücü baya düşük şuan
beginnerrmomm reyhan2811 biberon farketmez aslında emzik önemli yavaş akışlı emzik kullanabilirsiniz ama emmesi güçsüzse yavaş akış onu çok yorar 0-6 ay kullanabilirsiniz. Lansinoh kullanıyorum, aventte kullanmıştım. Lansinoh daha iyi gibi
nesli8154 reyhan2811 ben avent kullandım 3 yasa Dakar ve oğlum 31 haftalık doğmuştu şuan 3 yaşında mamayı bırakalı bı ay oldu anca yani çok memnun kaldım yani biberonumdan
gizematadeniz reyhan2811 premature degildi ama oglumun cenesi cok kuvvetsizdi. Lansinohla iciyordu. Buyudu simdi hepsiyle iciyo
nrgalt reyhan2811 35 haftalık prematüre bebeklerime Philips avent kullanıyorum. 5 gün yoğun bakımda kaldılar orada bu biberonu kullanıyorlardı bende devam ettirdim
3kedili2bebekli reyhan2811 ben başlarda Chicco kullandım sonra lansinoha geçtim ikisinden de memnun kaldim
reyhan2811 Teşekkürler anladığım kadarıyla hızlı akıllı olanlar daha iyi benn hepsini hızlı akıllı hale getirdim hepsini deneyeyim madem