Merhabalar öncelikle benimle benzer bir durumu yaşayan var mı varsa neler yapıyor bilmek istiyorum lütfen yorum yapabilir misiniz. Bebeğim haftaya 5 aylık olacak ve doğduğundan beri uyku problemi yaşıyoruz geçer geçer dedikçe ben bu aşka olan inancımı kaybettim ela modundayım😔 gündüz pilates topunun üzerinde sallanarak ve emzirerek uyuyor inanın doğduğundan beri bilinçli bir şekilde uyutmaya çalışsamda artık on dk bile olsa uyusunda nasıl uyuyosa uyusun çaresizliğindeyim 1 saat uyutmaya uğraşıyorum yirmi dk uyuyor ortamı beneğimin huzurlu oluşunu her seyi ayarlıyorum yani başka bir problem olmadığına eminim benim bebeğim uyumayı bilmiyor neredeyse tüm gün onu uyutmakla geçiyor uyuyunca da basından ayrılamıyorum çünkü kafasını sağa cevirse kendini uyandırıyor ve pıs pıs ya da kucak istiyor tekrar uykuya dalmak icin en fenasını söylüyorum aksam uykusuna 7de zar zor geçiyorsa 9 da anca dalıyor yani 9da anca basından ayrılabiliyorum o arada sık sık uyanıp uykuya geçis icin destek istiyor ve gercekten her seyi denedim aman uyutmaya calısmıcam dedim yorulsun uyur dedim uyaran almasın rahatlar uyur dedim arkadaslar bir sekilde olmuyor iste ve bir problem daha var o aşağı yukarı sallanan besikler var ya ben gündüz full onda uyutuyorum aksam da dalana kadar onda uyutuyorum gercekten dalınca yatagına koyuyorum cünkü onda uyanınca hareket ettiğinde sallanıp uykuya daha rahat geçebiliyor ama yatagına koydugumda öyle bisi olmadıgı icin aglayıp uykusuni tamamen acılıyor allahım yazarken darlandım buraya kadar okuyam varsa süper. Ben napıcam var mı böyle bisi yasayan resmen hayatsız oldum