Prensesannesi38 1 yaşında vuruluyor zaten ama şuan yeniden bir salgın varmış haberlerde gördüm kızım anaokuluna gidiyor bende tekrar bir doz vurdursam mı diye düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz bu bir tane o kadar koruyucu olur mu