Merhaba kızlar , bebeğim 3 ay 9 günlük 2 gün öncesine kadar uykuları tam düzeldi dedim, gündüzleri belli rutinlerde saatlerde uyutuyordum en azından uyutup yatırınca bir süre uyuyordu. 2 ayından sonra bu şekilde düzen oturttuk ama 2 gündür tekrar eski haline döndü gündüzleri uykuya dalmakta çok zorlanıyor , uyuturken çok ağlıyor asla uyumak istemiyor bu dönemde normal mi sizce kafayı yemek üzereyim.