Kızlar geçen hafta öksürük vardı doktora gittik ciğerlerinde birşey yok artarsa gelin demişti bugğn de burun akıntısı ve hapşırık başladı sanırım grip başlangıcında burnunu açıyorum sürekli doktoru calpol yazacaktı evde var dedim ama sormadım sadece ateşi varsa mı vereceğim gribe bir etkisi olur mu ki