Balarisii Off şu annelerimizin, kayınvalidelerimizin 'sizi biz büyüttük, bizden iyi mi bileceksiniz' tavırları yok mu 😠 Tamam sağolsunlar bugünlere gelmişiz ama illaki onların yöntemlerini kullanmamızı beklemeleri çok yanlış geliyor bana. O zamanlar imkanlar daha kısıtlıymış, daha çok bilgisizlik varmış. Şimdi devir öyle mi.. Doğru bilgiye ulaşmak artık daha kolay ve daha çok yenilikçi yöntem var bebeklerimizi büyütürken kullanabileceğimiz. Ama hep bi itiraz hep bi trip.. Yoruluyorum çoğu kez annemle bu konuda tartışmaktan..