Mrv_cnl Kızım için beden bulmaya çalışıyorum kalıpları nasıldır alıp ölçü verebilecek olanlar var mı ?
DuruAselEmr Mrv_cnl tsm kalıp aldım kızımın doğum günü için.Sonra 23 Nisan gösterisi için sınıftaki kız öğrenciler için aldım başka bir model onlarda tam kalıp.
DuruAselEmr Mrv_cnl tsm kalıp aldım kızımın doğum günü için.Sonra 23 Nisan gösterisi için sınıftaki kız öğrenciler için aldım başka bir model onlarda tam kalıp.
surprizbebe Mrv_cnl tam beden. Tütü etek almıştım 1 yaş doğum gününe. Gerçekten kalite. Bu arada LCW uygulamasında da bu markanın üstünleri var. Çark indirimi falan kullanmıştım ben uyguna gelmişti
gamomuu Busegr yani 1 yaşa 1 yaş almalıyız değil öi ben de bakıyorum da trendyolda herkes 2 yaş almış neredeyse
nbyrktr gamomuu ben 2 yaş aldım pembe altın tütülü turuncu pembe olan bir elbisesi var onu aldım 1 yaş dogum günü için 1 yaş aşırı sıktı kolları bile cok dardı 2 yaş aldım