Kızlar 2024 haziran 29 da Pendik pedipol üniversitesi hastanesinde doğum yaptım bugün karşıma bir video çıktı doğum ücretinin bir kısmını geri alabiliyormuşuz. E devletten baktığımda bizim normalde vajinal doğum için ödediğimiz ücret 17.000₺ idi ama e devlette 27.659,49₺ yazıyor neden böyle yazıyor anlamadım bu şekilde olduğu için sgkya başvuru yapamıyorum sizinde bu şekildemi ? Ve bu şekilde doğum ücretinin bir kısmını geri alan var mı ? Süreç nasıl ve nasıl bir yol izlediniz ?