elifdemirell_ 2 buçuk aylık bebeğim hem mama içerken Hemde beni emerken bağırsakları harekete geçip ağlıyor ve bu sürekli devam ediyor iştahı da eskisi gibi değil sizce neden olabilir mama yan etki yapmış olabilir mi değiştirmeli miyim
umtiti Olabilir ama genelde 3 aydan sonra gaz sancısı normale dönüyor bebekler zorlanmadan yapıyor. Probiyotik kullanmanı öneririm bebeğimi baya rahatlatmıştı doktoruna danışıp uygun olanı alabilirsin.