Kızlar ara ara karnım ağrıyor diyordu uzanınca geçiyordu az önce yine karnım ağrıyor diyor geçti mi diyorum yok diyor ama moreli iyi gülüyor bilmiyorum doğru mu söylüyor ama karnını tutuyor uzan diyorum uzanıyor geçmesini bekliyor yarın bi özele götüreyim yavrumu sizce niye olabilir