Tgbh28 canım o kadar sorun yaşadım ki benim bebeğimde 3 ay 11 günlük ve sadece mama ile besleniyor. 10 gün bana dünyayı zindan etti. Hastaneye götürdük tahlilleri yapıldı enfeksiyon hiçbirşey çıkmadı. Sonra başka doktora götürdüm boğazları tahriş olmuş dedi antibiyotik verdi ama ilk götürdüğüm doktor golden goat ver içecektir demişti. Hem antibiyotik kullandım hem golden goat verdim. 60 cc yemeyen bebeğim şuan 120 üstüne çıkmaya çalışıyor. Mamadan kaynaklı mı antibiyotik mi düzeltti bilmiyorum. Ama istersen golden goat dene . Süper iyi geldi ilk verdiğimden itibaren antibiyotik e başlamadan önce bile arttırmaya başladı yemesini.