_Hera sunu söyleyebilirim hıpp, evolvia, aptamil mamaları deneyen biri olarak hipp sevmedi, evolvia sindiremedi sürekli kustu, aptamil resmen mahvetti 3kere içti bi kutudan istiğfar ishal oldu, bebelac gold başladım 8 aylıkken felan çok sevdi zaten içerisinde prebiyotik de var kabızlık sorunu da olmadı deneyebilirsin , yada araştırdığım kadarıyla golden goat çok güzel bir mama