Kızlar merhaba 🌸
Ben Ekşi Sözlük’e aslında sadece farklı fikirlerim olduğunda paylaşmak için kayıt olmuştum. Hani bazen aklına bir şey gelir, biraz espirili biraz yorumlu yazarsın ya, amacım tamamen oydu. Açıkçası mesajlaşma gibi bir şey olacağını hiç düşünmemiştim.
Birkaç haftadır da girmiyordum. Dün bir girdim, bana hep mesaj gelmiş. Açıkçası çok şaşırdım. Yazdıklarımın hepsi evlilik, çocuk, aile hayatı üzerine; zaten evli olduğum da gayet belli. Buna rağmen mesaj gelmesi beni gerçekten rahatsız etti. yani bir erkeğin kafa bulmak için mesaj attığı çok belli.
Tabii ki hiçbirine cevap vermedim ama merak ediyorum: Bu mesajları kapatmanın bir yolu var mı? Eğer sürekli böyle mesajlar gelirse hesabı kapatmayı bile düşünüyorum. hesap kapanıyor mu onu da bilmiyorum gerçi. Daha önce yaşayan, bilen var mı? Fikriniz olursa çok sevinirim 🤍