mrvkrem Kızlar doktor endoskopi olmam gerektiğini söyledi ama ben çok korkuyorum daha önce uyutulmadan endoskopi yaptıran var mı acaba tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz
deniz255 mrvkrem ben uyutulmadan oldum yıllar önce ama şu an bayıltılarak yapılabiliyor. Siz neden bayılmadan yaptıracaksınız anlayamadım
hamilesavi Nerede yaptırıyorsunuz bilmem ama şark görevindeyken ilkel dönemden kalma kapkalın hortumla, ayıkken yapılmıştı. Üstelik yanımda bir insan evladı bile yoktu. Evet zor ama atlatılıyor mecbur. Sağlığınız için önemli diye düşünün
hangimizsevmedik Eşim yaptırdı 1 ay önce devlet hastanesinde. Bayıltarak yapıyorlarmış ama eşim refakatçım yok bayıltmadan istiyorum olsun istiyorum dedi . Doktor kabul etmiş. Eşim çok zorlanmadı sadece öğürme hissi geliyor dedi.
mrvkrem hangimizsevmedik anladım teşekkür ederim cevabınız için geçmiş olsun , hangi hastaneydi acaba