glnrk hasan033 my rabbit diye bir leke çıkarıcı var bi deneyin isterseniz. Ben arkadaşımdan emzirme yastığı almıştım onda da vardı öyle bir leke kullandım çıktı. Bebeğin kala lekelerini vs de çıkarıyor. İnşAllah faydasını görürsün
yate hasan033 sitemin ise yaramış postun üste cikmis canim…benimkilerde aynıydı.. ben önce kalip sabunla ovdum suya bastım Bi gün suda durdu .lekeleri havalandırmis oldu.ustune poxy sıktım makinaya attım tertemiz çıktı hepsi.
Mnli hasan033 alttaki yoruma katılıyorum güneşte beklemek değişik nir şekilde çıkarıyor e bebeğin toz leke çıkarıcısında bekletip yıkayın hafifletiyor ama mümkünse güneşe serin benim de ikinciye sakladıklarımın bazıları 2. 3. Yıkamada anca ağardı bazılarını öyle sarı giydirdim
happymomu hasan033 ben kullanıyorum böyle güzel bir ürün olamaz ablamın oğlunun bebeklik eşyalarından bir kaçını aldım o da böyle sarı leke oluşmuştu ne kadar temiz koysa da zamanla oluyor, ben yaptım gerçekten işe yaradı rabbiti denemeni tavsiye ederim.