Merhaba arkadaşlar
Sma comfort1 kullanıyordum seri numarasıda elimdeki iki kutuya uydu geceden beri hiçbirşey düşünemez oldum oğlum 2 aylık 2 aydır ne verdim acaba yavruma hatta bu yeni kutuyu açınca oğlumda kabızlık oldu doktora götürmüştüm probiyotik verdi ona rağmen kabızlık sorunu geçmedi günden güne arttı mamadan kaynaklı bir sorunmuydu acaba seri numarası uyan mamasının biri bitmek üzere gece apar topar hip aldım nöbetçi eczaneden onda da palm yağı varmış
Sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz önerileriniz nelerdir ?