Yarım gün yarım maaş şeklinde çalışmaya geçtim haftalık 20 saat çalışacağım dilekçe yazdım pzt 08-16 salı 08-16 çrş 08-12 şeklinde ama aylık listede sorumlu hemşirem 8-13 şeklinde yazmış 12 de çıkmam gerekiyor 20 saat doluyor diyorum hayır 13 de çıksaksın diyor bunu nasıl öğrenebilirim bakanlıkta yönetim insiyatifine kalmış diyor öğle aramız yok ki ameliyathanede hemşireyim yemeğe bile çıkamıyoruz 8-16 çalışıyoruz 8-12 de çıkmam gerekmiyor mu